Islamic calendar

Saturday 16 August 2014

Projek 1: Palestine Bottle Cap Badge (August 14)

Tok projek aku waktu balit cuti sem sekarang..




Macam penutup botol sik upanya? Ya namanya bottle cap. Sebulan-bulan posa riya, Gaza kenak serang oleh Israel laknatullah. So, aku mk tolong lah usaha membebaskan Palestin dengan usaha kecik aku jual badge tok. Aku sikpat mok ekot sidak berperang d sinun, tapi dapatlah boycott sikit-sikit barang dak Israel laknatullah ya ngan jual benda tok and sebahagian keuntungannya disumbangkan kepada Aqsa Syarif

Badge tok RM 3.50 sigek. RM 1 dari setiap pembelian disumbangkan kepada Aqsa Syarif. Mun mok order leh pegi instagram aku @ika_saharman.

Semoga usaha aku tok Allah kira sebagai pemberat untuk timbangan pahala aku kat akhirat lak dan dapat tolong dak Palestin tercinta.

No comments:

Post a Comment