Islamic calendar

Wednesday 23 November 2011

rasa gundah

Assalamualaikum


hi there ya'll
today we will learn English
nah, juz kidding. buwlak jak :p


ritok rasa cam da something missing jak
dah lak esok physic.. SPM!!


u know what??
hati cam sik tenang jak
rasa macam. banyaaakkkkk dosa
rasa sik tenang, mybe sblom tok mala jak enjoy2 kan
kakya rasa gelisah, gundah, sik nyaman rasa aty


yala besnya Allah, He's my God
Nya salu ingatkan aku kpd DirikNya
mun bergerek ya kedak romantik kan?
cuma aku tok lom rasa romantiknya bercinta dengan Allah
tringin aku supaya rasa cinta yang paling tinggi aku hanya lah utk Allah
tp, agik juak rasa cinta ya kat org lain


o Allah, im still trying to love u with all my heart n love to U moreeee than anyone else
because I know aku sikkan kecewa mencintai Kau, berbeza dgn bercinta dengan manusia


that's all i wanna share
bubye

Tengah menginsafi dosa2 lama (chewah)
gambar kandid anak buah aku

No comments:

Post a Comment