Islamic calendar

Wednesday 5 September 2012

Aku Ilang Jap

Assalamualaikum n hi

I've been missing for a while
aku pegi kuching kejap
mok uruskan some things hehe

mok tangga gambar aku amik?
mun sik mok close tab skrg juak!

aih, mok juak tangga?

ok2
tanggalah siya

kat pasar satok

cute gilak nya tok Subhanallah
yala aku amik gambarnya
amik gamba nya sik haram
cuma pegang nya haram hehe

fishes

Orchidsssss Subhanallah
mcm2 warna ada
ko ada???

aku kurang mengetahui apa tok
tapi nya kiutttt


ekceli aku main2 jak ambik gambar tok
sekali moto ya berenti bila aku amik gambar
sik cayak?? nok lam gambar ya nya tgh berhenti kan? he2
men2 jak.


Well, banyak agik benda yang aku belajar masa kat cnun
sikpat ditangkap pake DSLR gambaran tentang pengalaman aku ya

tapi benda yang aku kecewa bila tangga tempat wuduk perempuan yang daif di masjid2 n surau2
sampai aku tpaksa amik wuduk kat tandas :(


semoga ramai org sedar perkara tok n sama-sama kita improve hal tok ow?

k lah
Assalamualaikum

bye

No comments:

Post a Comment