Islamic calendar

Wednesday 18 February 2015

Tulis Jak 1#

Bismillah..

Cuti tok alhamdulillah dapat banyak masa dengan family, tap kurang sihat sikitlah. Sebab ya terpaksa duk umah jak. Mun banyak duk umah jak maksudnya income pun kurang lah. Yalah sikpat keja lebih masa balit cuti kali tok. Ingin gilak mok dapat income banyak-banyak. So, aku try jual macam-macam.

Erm.. (i hope sekda orang baca post aku sebab aku hanya mok menulis, n mun boleh aku sik mok orang anggap aku poyo bila tulis semua-semua tok)

My wishlist 2015

* hafal An-Naziat :)
* beli camera DSLR
* belajar molah mee jawa
* tulis banyak-banyak (polah novel pun ok apa)
* baca banyak-banyak
* pegi bali (not sure)
* qiam sebulan sekali (hahaha)
* berjual n terus bisnes
* apa gik? jap gik bsambung..

klah ya jak



No comments:

Post a Comment