Islamic calendar

Tuesday 13 March 2012

Kau Pahal Tersengih2 Jak?? Kau Xda Problem ka??

Assalamualaikum :D


Kadang-kadang kita tangga orang sekeliling kita happy jak kan?
Sedangkan kita ada masalah nok kita rasa berat alu..


Tapi seberat-berat masalah or ujian yang Allah berik kat kita, lebih berat dugaan yang Allah berik kat para nabi.. Ne ndak, cdak pegang title 'Nabi' bah. Fikir senang ka mok dpt title ya, so kerja cdak pun berat la.


Orang salu jak madah kat aku ' Kitak tok bersemangat jak rupa', 'Eh kitak tok selalu jak memotivasikan dirik sendiri'


Tapi, aku rasa aku ada banyakkk alu problem!
Mok tauk apa sebab aku nampak bersemangat??


Aku juz tanamkan dalam minda aku yang Allah jadi kan aku kat dunia tok bukan main-main. So, segala apa jak ujian yang Allah berik, nya mok suruh aku kuat. Aku ulang agik ALLAH JADIKAN AKU KAT DUNIA TOK BUKAN SEBAB MAIN-MAIN, GENTI ADA SEBAB YANG LEBIH PENTING. Allah mok manusia makmurkan dunia tok, Allah sayangggg kat kita. Cuma kita jak sik sayang kat Nya. Allah dekkaaattt dengan kita, tapi kita selalu jauhkan dirik dari Nya


Allah lah segala-galaNya
Kadang-kadang eran juak aku, salu jak orang menyumpah-nympah kat FB. Cdak sik puas hati ngan hidup cdak. Semua sikboleh, semua kurang. Sik takut ka Allah marah?? Segala apa yang kita ada sekarang, yala rezeki yang terbaik untuk kita..


Wajah Kesayangan Hamba

No comments:

Post a Comment