Islamic calendar

Wednesday 21 March 2012

Kau Tauk Sik Aku Tengah Sakit Tok??

Assalamualaikum..


Apa khabar??


you know what? Kaki aku sakit. Selauk kali. Mudahan sik patah. Pagi tadik aku lantak pintu.
Well, ya bukan the main story ok. Apa yang aku mok madah, apa2 jak masalah genti ada hikmahnya.
Tadik aku rasa mok nangis juak. Dah ilang skit gigi, sakit kaki gik.
Tapi sebagai hamba yang ingin dicintai Allah, aku try fikir, pahal semua tok.. Chewahhh


Apa yang aku sedar, mun aku sakit, aku selalu mintak tolong Allah, means aku semakin dekat ngan Allah. Aku tauk la perkataan 'semakin dekat ngan Allah' ya skema jak. Tapi mun kita rasa sendirik camne rasanya bila kita buat Allah ya cam gerek kita, kita luahkan apa2 jak katnya, then kita cayak alu katnya, memang kita akan rasa lega and lebih optimis. Sebabbbb Allah ya Tuhan, nya leh buat pa2 jak. Get it??


Then, aku akan rasa lebih sensitif bila tgk org len sakit. Maksudnya, aku dapat memahami camne perasaan nya bila sakit. Rasulullah ya anak yatim, sebab ya la perasaan belas kasihannya tinggi untuk org len. Bygkan munnya sik sensitif, maok ndak ka nya fkir sal umatnya owh?


ya jak la aku mok madah


cgek gik, Allah jadikan perempuan ya bukan untuk diusik. Aku juz mok ktk org tauk la betapa sakitnya aty aku bila ada org laki yang kaco aku, sik hormat aku, n molah aku tok cam anak patung jak. sukati jak mok ngaco aku. bgus2 dah aku sik pake seksi dpn ktk org, kakya ktk org ngaco aku. please la.. Sayangilah umat Islam yang bernama Muslimah mun ktk org benar org muslimat sejati. Lak org len molah camya an family takrang baruk tauk..!!


Rasa dekat dengan Allah lebih sedap gik daripada makan cendol tauk

No comments:

Post a Comment