Islamic calendar

Monday 26 November 2012

GOLL 4#

Jamsyeer: ? [kenak]

Faizul: Nya mok aku amik pharmacy

Jamsyeer: ow, u love engineering rite? so how?

Faizul: aku bencik la amik pharmacy

Jamsyeer: erm.. well, ko dah try pujuknya mok amik engineering?

Faizul: yeap! and she scold me! [aok n nya marah aku balit]

Jamsyeer: ouch [adoi]

Faizul: sik tauk gik pa mok polah. ny mdh mun mok amik engineer amik, tp boh blit ke Bintulu selama belajar sampe lah dapat degree

Jamsyeer: erm

Faizul: u know how much I love Bintulu (kenyataan penulis :p)

Jamsyeer: well, Faizul. mungkin mak ko suh ko amik pharmacy sebab nya mok kau apat kja bgus lak. mgkin nya sik mok ko jadi engineer atas sbb tertentu

Faizul: tapi mun sik suka, sik ikhlas la belajar lak nak? i know myself better ok [aku tauk la sapa aku dikpun]

Jamsyeer: erm u noe wat? [ko tauk sik] mun kita mok convince parent kita, kita pun pange mesti bagus dolok

Faizul: ..

Jamsyeer: Kita expect parents kita paham kita, tapi kita sik pernah faham betapa care nya sidak sal kita.

Jamsyeer: macam aku la, dolok mok mintak kancil cgek ngan mak bapak aku (kekeke) tapi bila sidak tangga aku balit aher-aher kakya pange pun sik care gilak sal orang umah, alu sikda aty sidak nak mli keta k aku

Faizul: then? [kakya?]

Jamsyeer: bila aku dah mula insaf-insaf ckit geng ngan orang masjid, alu cara sidak layan aku berubah. tengok la apa aku da sekarang (tunjuk ke arah skyline warna itam)

Faizul: errmm it makes sense [bena juak ya]

Jamsyeer: pengalaman bro. guru yang terbaek

Faizul: skema juak kau!

Jamsyeer: wateveh -_-

Faizul: anyway, tx


Jamsyeer: wc, chill up bro. adeh sik bes nangga orang masam muka cam jeruk nipis tok!

Faizul: not in the mood

Jamsyeer: ?


Faizul: aku asa kosong

Jamsyeer: Kosong? cam lagu najwa latif hehehe

Faizul: weyh! siyes tok!

bersambung...



GOLL 1
GOLL 2
GOLL 3
GOLL 4
GOLL 5

No comments:

Post a Comment