Islamic calendar

Monday 30 November 2015

Kepak Tapi Puas


Aritok tek pegi lawatan sambil belajar di Pasuruan (1 jam dari Surabaya). Mun dipike nang sakit ati juak apa nok jadi pagi-pagi tek, Haha. Dosen dah janji madah pukul 7 bertolak dari kampus. Bila datang kampus pukul 7, kesian nangga Pak Buche nunggu mekrang lain gik mok datang. Van nok kmk org tempah pun lambat datang. Pukol 8 pagi bok berangkat. Sebenanya tok kelas Muamalah D. Aku Muamalah C. Mua D tok kelas biak2 pande. Aku tek masuk kelas sidak khas kelas Lembaga Keuangan Syariah tok. Nang best juak masok kelas sidak tok sebab sidak tok pande kelakar  n kebanyakannya konfiden pun orang.

Jarang dah aku tulis kinek, tapi pengalaman kali tok mena-mena molah aku puas n happy. Nya sik la best ne pun perjalanan kmk orang, tapi aku happy sebab dapat pergi dari rumah aku kat surabaya tok jap, n keluar dengan kawan-kawan baru. Aku just sik mok lupak yang Allah berik aku rasa gembira waktu tok. Sebab ya aku tulis post tok.

Dosen nok mbak kmk orang kali tok Pak Buchee. Nang sempoi orang tua tok. Dah suka buat lawak. Sedih na sebab sik lamak gik mok abis semester. Sekda gik nya ngaja pastok. N aku terkenang masa Pak Salam, Pak Sholihuddin, Pak Taqiyuddin n Pak Fathan ajar. Tem dolok-dolok aku tertunggu-tunggu jak bila kelas sidak ajar. Mesti aku excited nak belajar tem ya kat kelas. Ya jak la tek. Bye.

No comments:

Post a Comment