Islamic calendar

Wednesday 23 January 2013

Punyalah Kurang AjiNoMoto #3

Udah sidak mesan makanan di kaunter sidak pun amik port di sukut Sugarbun sia..

Saadah: Pah, dari tadik aku nunggu ko mukak cerita ko sal classmate ko ya. (Saadah sik sabar-sabar mok dengar cerita sensasi Tipah tek)

Tipah: Makan lok (kata Tipah dengan slumbernya)

Saadah: Sik mok! Tunggu ko mok bercerita dah molah aku kenyang.

Tipah: Oh, dah kenyang ka? Tok aku amik burger kau.. Hehe

Saadah: Weyh, sik mok la. Cerita la. Please.. Please.. Please.. Curious lalu dah aku tok.

Tipah: Awoook awoook. Aku mok ceta la tok. Cemtok, kan sebelom tok aku duk sebelah nya jak dalam kelas. So, aku salu la pinjam barang macam pemadam, pen ka or else dari nya. Sebelom aku pinjam ya, aku nang mintak izin lok. Tapi mun nya pinjam barang aku, sekda nya nak madah ngan aku. Geram ada jak. Pernah nya sampe berhari-hari pinjam correction tape aku. Bena-bena alu juak aku carik sampe meli baru. Kakya dengan muka slumber jak nya engkah correction tape aku atas meja and she said nothing! Warghh

Saadah: Owhh ya jak ceta ko tek. (muka boring)

Tipah: Mun sik mok dengar sekpa la (merajuk)

Saadah: Cerita la. Muka aku jak boring tapi aku anggap cerita kau ya menarik hehe. Teruskan teruskan.

Walaupun geram dengan reaksi Saadah tapi nya tetap juak bercerita mok meluah hati..

Tipah: Kakya...

Bersambung...



No comments:

Post a Comment